[16:29]

Nu har jag ätit marabou. Mmm va gott! :D

Idag har jag inte gjort så mycket än sålänge men har varit ute och fotat lite med min kompis Moa. Vi gick ner till en uteträningspark här i närheten och tog lite bilder. ^^

Söta moa!

Mina bruna fötter... xd

Moa igen. <3

Och en bild på mig. :D


Ah, det var en skön dag i sommarsolen! Åh, just det, Moa vill nog gärna ha lite kommentarer 
på sin blogg, så kika in där också! www.Moamellquist.blogg.se 
                                                                                                                                


Kommentarer
Postat av: MOA!

Duu är sööt inte jag. :C <33

2010-06-25 @ 16:51:53
URL: http://moamellquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0