[16:51]

Kände för att skriva lite.

Tack gode gud att det är sommar! Det är hur härligt som helst att sitta i sommarsolen och läsa. Just nu läser jag boken "De dödas Källa". Den är väldigt spännande, även fast jag bara har läst kanske femtio sidor än så länge. :)

I vintras var det hur mycket snö som helst här. Usch och fy! Jag är en sommarmänniska, och snö är något av det tråkigaste jag vet. Eller, ibland är det ju kul men inte särskilt ofta. Men i vintras ville blommorna upp snabbt... Som ni ser!  


Tänk! Snön hade inte äns försvunnit, så kom blommorna upp. :)

                                                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0