L Ö R D A G

Idag har jag haft en mysig dag med min kompis Juliette och mina förläldrar. Vi åkte till Gräsviken, en liten,liten liiiiten strand vid öresjö. Det var mysigt, fast det var nästan bara jag och juliette som badade. :D

Sen var vi hemma hos juliette ett tag, men efter kanske en halvtimme gick vi hem till mig. Vi hoppade studsmatta men snackade mest. Hihi! ;P

Igår var det rekord på min blogg! Haha, jag ahr ju bara haft bloggen i kanske en vecka så igår hade 22st besökt min blogg! Haha, jag vet att det är jättelite men det är mycket för mig! 

Jag får väll bjuda er på en bild också.. :P Fast den tog jag förra vekcan, men men!

                                                                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0