Lever Michael Jackson?

Det här är inget skämt. Jag är inget Fan av michael Jackson själv, men jag vet att många gillar honom och hans musik. Det finns starka bevis på att Michael Jackson lever, men jag vet inte om jag tror på det. Jag själv var i Frankrike förra året när han dog (?) och det första jag tänkte var att han kanske hade fejkat sin egen död. Men när jag såg begravningen och allt trodde jag faktiskt på att han hade dött, men jag förstår inte varför några av hans anhöriga inte äns var där? Och vem är den blonda tjejen i publiken som ser ut nästan EXAKT som michael? Jag vet inte längre vad jag ska tro. Jag menar, kolla på dom här klippen.



I Den här videon påpekar hon/han många saker som faktiskt ser ut att stämma. 


Tror inte ni orkar se mer klipp, men om ni gör det är det bara att söka på Youtube. Vad tror ni? Är Michael Jackson död eller levande? Jag har faktiskt ingen aning vad jag tror, men det får en att fundera. 
                                                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: DIANA!

AHA, visa den precis till mina föräldrar ..

fan v chockade dom blev .. jag själv tror på de ó.ò

2010-06-25 @ 16:15:33
URL: http://strawbeerryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0