M Å N D A G

Idag har det inte hänt nått speciellt direkt. Ännu en tråkig Måndag drar förbi. :/

Somsagt, Farmor kom hit idag, med sin sk. "pojkvän". Hihi. Det var ju kul, men Arne, pojkvännen, åkte efter kanske två timmar. Medans dom satt och fikade stack jag iväg till min kompis Juliette för jag skulle hämta min cykel. Men när jag kom dit så stod Juliette där och drog in mig i hennes hus. Jag skulle se på några videos, sa hon. Haha, det var Sean Banan och The Ding dong song. Lägger in dom på dagens garv alldeles strax! ;)

Sen satt jag och min brorsa och lana lite. Hihi, det funka typ inte, för det lagga och sen la det av helt. O,o

Men nu ska jag spela spel. NI måste prova det! Det är för alla fåret Shaun Älskare där ute, Home Sheep home! Gå bara in på Spelo.se och sök på Sheep. Där finns två spel, men det roligaste är Home Sheep Home.


Kram Johanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0