Mengud. {T I S D A G}

Vad jag är irriterande.

Vet, jag har sketadålig uppdatering, så jag passar på att skriva ett extra långt inlägg idag. :) Från igår, skrivs idag. (:

Jag fick gå upp ganska tidigt, kanske vid nio? För jag och två kompisar skulle till överby. Haha, skulle köpa bikini, vita leggins, solglasögon och shorts. Och så ska jag TITTA på stativ till min kamera, men inte köpa. För det är dyyyyyrt. 549 eller 649 kr faktiskt. >.<' Aja. Köpte allt det där. Eller inte. jag köpte solglasögon, ett linne, ett vitt linne och shorts. :D Och fika, jag var tvungen!

Får väll lägga in ett dagens garv också. Bara för jag är så seg. (:



                                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0