T O R S D A G

Happ. Torsdag. Det har visst gått 6 dagar på sommarlovet redan. vad dumt. (:

Aja, idag har jag varit på stranden!
Jag vaknade vid tio imorse, åt min dagliga frukost och sen gick jag ut för att sola! Lite brun blev man väll, men det är inget att skryta om. Men när mamma kom hem vid ett-tiden så bestämde vi oss för tt åka till en sjö och bada - fast det var bara jag som badade... Men iallafall så kom vi dit, det blåste gaaaanska mycket. -.-'' men mamma lade sig ner för att sola medan jag gick till vattnet, visst, det var kallt, men det är ju inte direkt istid ute nu. Så jag badade. (:

 Men nu ska jag spela lite sims.. Men lägger väll ut typ dagens garv senare ikväll. 

                                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0